vrijdag 16 september 2011

fall in love with reading.


heee allemaal, ik ben Jasmijn ik zit op havo 4
en op dit blog ga ik al mijn leeservaringen aan jullie vertellen. :)
Al sinds ik klein ben hou ik van lezen, vroeger was mijn favoriete boek
Pinkeltje, over een kaboutertje die allemaal spannende dingen meemaakte.
Het is geschreven door Dick Laan, hij is geboren op 18 december 1894 en overleden op 6 oktober 1973. Hij was een Nederlandse kinderboeken schrijver en filmpionier, hij was vooral bekend door zijn Pinkeltje boeken.
Ik vond hem vroeger altijd zo stoer, ik vond het altijd zo knap dat hij zulke leuke boeken kon schrijven.

Verder heb ik altijd al van paarden gehouden, en hield ik er als kind van om over paarden te lezen.
Ik heb heel veel verschillende boeken over paarden gelezen maar ik weet even niet precies welke meer!

Nou dit was even tot nu toe, jullie horen snel van me !
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten